martes, 7 de octubre de 2008

36 HORES, 4 AVIOS, 1 HOTEL QUATRE ESTRELLES, 3 CANYETES A MADRID I UN PISCO SOUR A LIMA

Atenció, l'aventura comença...
Són les 23 hores, les 6 de matí hora catalana, vist des d'uns altres ulls, l'aventura començava sent un desastré, ja que després de 36 hores, 4 avions, 1 hotel de quatre estrelles, 3 canyetes a Madrid, em acabat fent un Pisco Sour a Lima...
Després de retards, averies tècniques del W.C de l'avió, que per culpa d'un cagalló d'algú, ens van obligar a anar a un hotel de 4 estrelles a Madrid, dinant amb colombians, valencians, un argentiono surfista buenissimo i anant a fer unes canyetes amb unes coleguilles londinenques de la Vane al centre de Madrid, (La Inés i la Dori, per cert, les dobles madrilenyes de la Marie i l'Anna petita), vam acabar agafant l'avió a les tantes de la matinada.
Peró vist des dels nostres ulls, ha estat fantàstic, fins i tot ja ens han grapejat!!! si si, llàstima que fos una tia que era un armario empotrao, amb uniforme militar colombià i amb una cara de mala llet que no se l'aguantava... i vist el planning em decidit temptar la sort i infringir la llei colombiana, ja que 16 hores sense fum no s'aguanten...
I ho millor de tot, un cop em aconseguit trepitjar terres peruanes, ens pensavem que haviem perdut les maletes i per tant que estariem sis mesos portant les mateixes calcetes, allà a l'horitzò han aparegut les nostres estimades bags!!(Ester pots buscar al diccionari)
Sortint de l'aeroport unes pissarretes a la Marie i la Vane buscaven, una rutilla per la vora del Mar pacifíc ens han ensenyat hi a un alberg de puta mare ens han deixat.
Un cop ens em aposentat, un pisco sour ens ha cridat, unes birretes em comprat i a internet ens em assentat.
Després de tant rodolins, a dormí anem, que un bus de puta mare demà ens espera, que durant 20 hores ni assentades ni estirades anirem, "però si Semi? i cap a Cuscó anirem.
Bona nit, lindos suenyos.
PD: em hagut d'escriure dos cops el text, el primer se'ns ha borrat, som unes novatilles, que costi que el primer era més bó, per tant, no defalliu i continueu llegint els següents que valdràn molt la pena, si més no val la pena escriure'ls, perquè mentre ho fem les nostres rises ens fem.
ptonets

3 comentarios:

IRIA dijo...

QUE GUAI NENES! M'ENCANTA SABER QUE AMB 36 HORES HAGIU FET TANT JA!
SEGUIU INFORMANT EH!
EM FEU MOLTA ENVEJA!
PETOOOOOOONS
ÍRIA

LAIA FARRES dijo...

Huola flower! Vau començar molt fortes pero heu abandonat el tema escriptura, eh? millor!! Val mes viure-ho que escriure-ho!
Un petonaasss!!!!!!

PD: M'ha costat un colló i mig publicar el coi de comentari

MARTA GERMANA dijo...

NO SE SUPOSO QUE QUAN TORNEU DE LA SUPER AVENTURETA UN SIMPLE TIGRETON US FARA VENIR SALIVERA, IMAGINEU TORNAR.......VANE RAP AMB PINYA, UNES GAMBETES, UN JIM FISH, UN XICLET.. JEJEJEJ I NOMÉS HAVER D'ANAR FINS A LA NEVERA I SENSE RISC DE PLUJA JEJEJEJ. PLANTEU FLORETES TAMBÉ I EN AQUESTS ARBRES NOUS HI PODEU ANAR DEIXANT PENJADES LES CALCETES CATALANETES BRUTES JIJIJIJ

PETONS