lunes, 10 de noviembre de 2008

SACRED VALLEY I MACHUPICCHU

Després d'aigua...muntanya...

Lògicament, com gringues que som vàrem anar al "Valle Sagrado", moltes hores de bus, molt regateig... peró vam anar fent, Pisag, Ollayntantambo... ruïnes i més ruïnes...aquests Inkes se la sabien molt llarga...

Lògicament, destí final...MACHUPICCHU...I com no el WAYNAPICCHU!!!

Nosaltres ho vam fer bus públic i caminant, res de pagar el tren ni bus de turistes... per assaborir millor el Waynapicchu s'ha de suar abans...i ja veus si vam suar...

Suar per arribar a Hidroelectrica...caminar dues hores i mitja seguint les vies del tren...no fos cas que desviis la mirada de les vies del tren i observis el paissatge, ja que si ho fas, tastaras les magnifiques vies amb la boqueta, jeje... ahhh, el camí és com el "Camino de Santiago", només fas que trobar-te gent de totes les nacionalitats que puja i/o que baixa i pots conversar amb ells (Millorant el nostre anglés...la txo millora més l'anlgés que l'Espanyol).

Arribar al horripalant poble "D'Aguas Calientes", o "butxaques calentes" quin robo!!!! intentar fer trampilles per comprar el tiquet del Machu, fent publi relations, i quedar amb gent molt simpàtica per pujar junts a les 4 a.m les 1200 escales fins el Machupicchu...millor patir acompanyat que sol!!!! objectiu final arribar abans de les 6a.m a la porta del Waynapicchu!!! només entren 400 privilegiats al dia... a les 7a.m no hi han tiquets!!!! VAM SER DELS 20 PRIMERS!!!SIIIIIIIIIIIIII.

Pujar milers d'escales més ben enfilades del Waynapicchu...no tothom ho fa... després de la tercera "gran suada", vam arribar a la roca més alta del Wayna!!!! sensancions...indescriptibles!!!! és impressionant, amazing!!!!!

Visita per MAchu, flipar amb els Inka men's i tornar a baixar... la baixada i arribada a Cusco, em podria ocupar un llibre sencer...només dir, després de pujar i baixar diferents taxi /bus/camions de mangos... aconseguim pujar un bus, hora prevista d'arribada a Cusco....2 a.m, hora final d'arribada les 10 a.m dia següent...motiu "Derrumbe a la carretera", molt típic... Aixó si, no vam passar totes aquestes aventurilles soles, erem els 7 magnífics... (3Argentins, 1 South Coreana, un Anglès i 2 Catalanes...las isas" no en vam faltar!!!!